fredag 30 maj 2008

Scrapträff 5:e juli

Planeringen är klar!

5 juli 10.00 (och max fram till 6 juli 10.00) är det scrapträff i Nyhems hyresgästförenings hus i Halmstad. Huset ligger vid Nyhems torg i Halmstad. Parkeringen vid torget delas av Nyhemsgatan. I bortre ändan av den parkering som inte omsluts av bla Netto, bank och apotek är huset insprängt mellan hyreshus i tegel. (Går bra att ringa mig eller Anne för närmare vägbeskrivning)

Jag och Anne har planerat tre tävlingar: en utmaning, en skiss och en inspiration. De kan läggas upp här någon dag innan så att man kan planera sin packning om så önskas. Brunsons har varit jättegulliga och sponsrat oss med tre priser inslagna i fint papper (inte ens jag som hämtat priserna vet vad det är i dessa lockande paket)!

Kostnad för detta skojiga kalas blir max 100 kronor (slutsumman beror på hur många som deltar). I priset ingår lokalen, frukt, kaffe/te/saft, fikabröd samt ett smörgåsmål. Övriga mål mat som krävs betalar man själv på något närliggande matställe eller Hemköp alternativt tar med hemifrån (mikro finns). Själv tänker jag unna mig en pizza... :) Godis och dricka ordnar man med själv om man vill ha det. Hemköp och Netto finns inom krypavstånd från lokalen.

Som önskat kommer ett byt-å-sälj-bord finnas. Förhoppningsvis går det att installera Silhouette-programmet på Annes laptop och då finns min Silhouette tillgänglig också!

Anmälan sker till mig via telefon, mail, öga mot öga, som kommentar i bloggen eller liknande. Betalningen tar vi på träffen.

Scrapmässan är öppen 11-17(5 juli) och 10-16 (6 juli) och kostar några tior att besöka. De flesta av oss har väl tänkt att titta in där så antingen traskar vi dit (15 min) eller samåker - det kan vi diskutera när vi möts på träffen.

VÄLKOMNA!!

4 kommentarer:

Pamela sa...

Jippieee va kul det ska bli! Har redan börjat snåla in på saker för att ha mer pengar över till scrapmässan.. :)

Vilka är det som tänker vara med på vår scrapträff egentligen?

//Pamie

Rebecca sa...

Jag! anmäler mig härmed till träffen.

Anne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anne sa...

Tycker alla kan ta med sina album så man kan få titta :-D och kanske knycka ideer ;-)