söndag 6 juli 2008

Scrapperydoa träffen 2008

Här kommer bilder från Träffen i Halmstad.
Enjoy!


Vi håller på att installera oss i lokalen, var en del att packa upp ;-)


Pam kollar papper, i bakgrunden syns QC silhouette som Anna hade visning av och som man fick låna :-)


Här Samlade vi alla bidragen innan röstningen.


Lokalen utifrån, vi disponerade hela nedervåningen.


Tävling 1, Inspiration. En annons från Beckers skulle inspirera.
Pamela vann med lo:n Höstmys.


Tävling 2, Utmaning. Man fick tre mallar som man var tvungen att använda minst en gång i sin naturliga storlek. Vinnare här blev Anna med Lo:n Åska.


Tävling 3, Skiss. Vinnarer här blev jag med Lo:n Premiärbad.

Tack för en trevlig dag, hoppas verkligen att detta blir ett årligt event :-)

2 kommentarer:

Anna sa...

Så jättekul det var! Jag fortsatte scrappa igår och idag av bara farten. Har nu fått inse att ja, mitt album är fullt och måste därför skaffa ett nytt! :) Dessutom har jag gjort min 50:e LO! :D

Anne sa...

50st! du skojar!!! tänkte inte alls på att det var så många när jag bläddrade igenom ditt album. Men fint är det :-)