tisdag 25 november 2008

Medlemsmedverkan

Hej Tjejer!
Angående medverkan här på bloggen så har vi (Anne&Anna) funderat lite på vilka som vill vara kvar som medlemmar, Och om eventuellt någon ny vill tillkomma. Man bör medverka åtminstone i en tävling om året.

Efter Årsskiftet uppdaterar vi därför medlemslistan och önskar man vara kvar i bloggen måste detta meddelas till oss senast 31/12 annars tas man bort. Enklaste sättet att göra detta är att skriva en kommentar till detta inlägg:-) Hoppas ni förstår varför vi gör detta.
Mvh Anne & Anna

4 kommentarer:

LillaFruH sa...

Hej hej! Jag må vara den sämsta av alla på att kika in här och även den sämsta på att delta, men jag vill gärna ha en chans till ;-)
Puss på er!

Mia

Rebecca sa...

jag vill fortsätta såklart!

MiaB sa...

Självklart vill jag vara kvar!:-)

Pamela sa...

Men.. men.. jag trodde jag hade skrivit en kommentar här, men av någon anledning har den inte kommit med.. SÅKLART jag vill vara med!! Även om jag varit dålig på att skicka in bidrag nu på slutet.. :)

Kram på er!