onsdag 4 februari 2009

Scrapträffar och mässor i vår

Jag verkar vara en mästare på att samla på mig datum för kommande mässor och träffar så det är dags att jag delar med mig! Här är de träffar som är i Halmstad och de mässor som är inom dagstripps-avstånd.

28 februari - Scrapträff arrangerad av Tant Scrappa och Ateljé Hantverk och lektyg
25 april - Scrapträff på Annie's gård arrangerad av Brunsons
16 maj - Scrapträff på Örjansskolan arrangerad av Scrapperiet (fullsatt men de har en kö)

7-8 mars Nordiska stämpel & scrapmässan i Göteborg
29 mars Scrapmässa/scrapträff i Helsingborg

5 kommentarer:

Anonym sa...

lyckas du vara ledig också? ska i alla fall till Örjan, kanske någon mer

Anna sa...

Jag är lyckligtvis ledig till alla träffarna (kors i taket) men vet bara att jag ska till scrapperiets ännu så länge (Anne ska dit också)... Vill på nån mässa också och helst till Gbg.

Rebecca sa...

jag skulle oxå vilja till en mässa i vår, den 7de kan jag (8jobbar jag) & den 29e kan jag oxå!

Anna sa...

Jobbar den sjunde så ev blir det en resa till gbg den 8de men helst vill jag ha nån med mig i bilen - å andra sidan... vi kanske ska göra gemensam sak ner till h-borg?

Rebecca sa...

funkar för mig att samåka till hbg!