torsdag 17 juni 2010

Scrapträff 17 juli!

Välkomna!
Vi ses kl 10 på Mima's. Därefter tar vi oss vidare till lokalen: Stadsbibblans personalmatsal! All mat och dryck mm ordnar man själv med. Det är ju nära till stan om man vill äta ute. Kyl, micro, porslin etc finns annars på plats.
Tävlingar bör vi ju ordna med också... jag gör gärna en - nån mer som känner sig manad? Tre känns lagom tycker jag, eller vad tycker ni?
Annmari har kassan som blev över från förra året och har snällt nog lovat att fixa priser.
Nåt mer vi behöver veta? :)

12 kommentarer:

Anne sa...

Vad fin sidan blivit :-) Jag har ju tyvärr glömt fixa med den :-(
Jag kan nog Skramla ihop en tävling med :-)

Rebecca sa...

jag vill gärna göra en tävling!
så då skippar vi att alla tar med sig pris för 20 kr?

Anna sa...

ja det låter väl rimligt, eller?

Rebecca sa...

min tävling är fixad- skriver ut och lägger i en mapp på ditt bord Anna- inte tjuvkika.
tycker att vi häftar ihop och tar med till Mimas- ifall ngn vill köpa kompletterande grejer. Vad tycks?

Anna sa...

Jättebra idé Rebecca!

Har alla som kan vara intresserade fått veta info om träffen?
Det kan väl vara plats till 10 kanske...

Rebecca sa...

Glöm inte att det kan bli lite kyligt i lunchrummet som vi ska vara i så ta med en extratröja!

Anna sa...

Ooops Mima's öppnar inte förrän 11 på lördagar... MEN! När Annmari frågade lovade Maria att öppna 10 för oss ändå! :) Snällis va?

Anne sa...

Min Tävling består av ett kit med dekorationer man ska använda sig av, jag står för kittet sen får man komplettera lite :-)

annmari sa...

Nu är priser inhandlade i Kungsbacka :-) Hur många tävlingar blir det, så jag vet hur jag ska dela upp det?

Anne sa...

Tre tävlingar ska det vara om jag inte är helt snurrig :-)

Rebecca sa...

en extra tävling oxå- var det inte så? den 4:e kan vara lite mindre om det behövs.

annmari sa...

220 kr fick vi från Vuxenskolan. Bra va!