tisdag 25 januari 2011

Funderingar

Tänkt lite på bloggen och undrar om vi ska ändra upplägget.
Istället för tävlingar så kan man när som helst lägga upp saker man är extra nöjd med eller skisser som är extra fina eller roliga eller man helt enkelt tycker om :-) Har man köpt bästa pennan, stämpeln eller ett jättefint papper slänger man in det här som tips :-)

tex: Köp inte nya Kängrustämpeln från kangoo den blir inte bra när man stämplar den!
Eller tex Köp nya pappers serien från papperina superkvalitet!
Eller: just nu har scrap.se rea skynda fynda!

Vad tycker ni?

/Anne

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag tröttnade innan jul på att vi bara är tre som gör något överhuvudtaget här vilket gjorde att jag tappade sugen och inte heller själv bidrog med något. Möjligheten att tipsa om olika saker har funnits hela tiden så jag är osäker på om det hjälper. :( Men ska vi göra det så föreslår jag att det bara är vi tre kvar som faktiskt använder bloggen.

Rebecca sa...

ja, vi kör vi 3 eller mitt förslag->går med i nån annan (gärna lite mindre) blogg med vecko- eller månadsinlämningar.