måndag 28 april 2008

Nya medlemmar?

Hej!
Har en liten fundering.. Hur gör vi med nya medlemmar till bloggen? Jag var i Umeå i helgen och träffade min gamla klasskompis Emma.. Visade sig att hon och hennes kollega börjat pyssla!! Kollegan Anita håller på med scrapbooking, medan Emma hittills mest gör kort, men är intresserad av att börja med lite allt möjligt.

Anita jobbar i en scrapaffär ibland, jag var där igår (det var egentligen stängt, men jag och Emma fick komma in) och fick gå runt runt och plocka och titta och köpa.. En dröm som gick i uppfyllelse.. Alldeles själv i en pysselaffär och jag fick titta och matcha hur mycket jag ville.. Jag vill bo i en pysselaffär när jag blir stor!! :)

Skulle hursomhelst vilja bjuda in dem till bloggen så de kan vara med och tävla! Hur tycker ni andra att vi ska göra för att bjuda in nya medlemmar?

//Pamela

Inga kommentarer: