tisdag 8 april 2008

Scrapträff?

Borde det inte vara dags att ses? Att kalla ner Pamie från de nordligare breddgraderna? Att utbyta idéer, tips och trix live? :)

Kom med förslag på tid och dag! Kanske är det smartast om det är helg eller till och med semestertid?

Plats? Nyhems (där jag bor) hyresgästförening har en lokal som jag tänkte titta lite närmare på. Ett par hundra kronor kanske vi kan dela på? Alternativt går det ju givetvis att vara hos mig, men det blir ju lite mindre bordsyta...

10 kommentarer:

Anne sa...

Låter jätte kul :-) röstar på semestertider!

Rebecca sa...

jag är ganska flexibel så bestäm ni ett datum så ska jag försöka. Kostnaden klara vi nog ca 50-80:-/p som en middag ;)

Anna sa...

Nu har jag kollat med hyresgästföreningen. De har mycket ledigt så det är bara att höra av sig när vi bestämt ett datum.
De hyr ut dygnsvis med start 12.00, alltså mitt på dan. Det kostar 400:- plus en tusing i depostion som man får tillbaka om allt är ok efteråt. Städning måste man alltså också sköta. Inga större problem alltså och helt ok pris men det kräver ju att vi åtminstone är fem personer tycker jag. Vad säger ni? Ska vi bjuda in några extra utanför bloggen också? Jag vet att vi har spekulanter från Mia Bs bekantskapskrets till exempel. Jag och LillaFruHs man har semester samtidigt (viktigt för LillaFruHs barnfrihet) v. 25-28. Viktigast är iofs att Pamela kan så när är det? :)
För övrigt: tyck till!

Rebecca sa...

Annan fråga: när var det scrapträff i halmstad på teatern? var det 5-6 juni?

Anna sa...

5-6 JULI var det :)

Anna sa...

http://www.pysselgard.se/Summerscrap_2008.asp

Anna sa...

Om någon undrar varför inget svar kommer från Pam så tror jag att det var nu hon skulle till Seattle den lyckosten! :)

Anne sa...

åååååå fuskigt ;-)

Pamela sa...

Hej!
Tyvärr blev det ingen resa till Seattle för min del, jag som hade kollat ut var alla scrapbutiker och allt låg! :/

Däremot har det varit helt sjukt på jobbet och jag orkar inte sitta mer framför datorn när jag väl kommer hem..

Ang scrapträff är jag på! Det ser bra ut för mig från midsommar och framåt, innan dess är det lite svårare men skulle ev kunna klämmas in.. Jag har semester v 28-31 och är till största delen bortrest då..

Anna - du som är vår IT gura, kan du kolla om vi kan skapa en gemensam kalender på google som vi kan skriva in lediga helger i? Lättare att se då..

MiaB: din vinst är på väg, men jag lider av norrlänsk seghet så det tar ett tag för mig att skicka.. Dessutom kanske du även vinner i aprils tävling, så jag kanske ska vänta med att skicka? ;)

Kram Pamela

Anna sa...

Det är Anne som är mest ITgura :) men vi ser om vi kan hitta en kalender!