måndag 1 september 2008

Septembertävling

Ingen skiss den här gången heller :)

Istället vill jag att ni använder grundfärgerna: grönt, gult, blått och rött. Så klara färger som möjligt. Hur mycket eller hur lite ni använder färgerna är upp till er, men det ska synas att de används iallafall. Temat är skola och det ska handla om er, inte om barnen, syskonen, föräldrarna, kompisarna eller någon annan. Så rota upp bilden från första dagen i skolan, skolfoton eller vad ni nu har för bilder som kopplar ihop er och "skola".

Sista inlämningsdatum på bloggen är 30 september. Lycka till!

2 kommentarer:

Pamela sa...

Åh, herregud, vem kom på detta tema?!?! :)

Det blir ju riktigt knepigt med tanke på att alla mina gamla foton ligger nånstans i källaren... :/

Anna sa...

Det var ju jag... förlåt! :) Mina foton är hos mamma så jag får en ursäkt att åka dit :D